Xploration Animal Science Fastest Sprinter
S1, E1: In this episode, we’ll examine some of the animal kingdom’s fastest sprinters, like the Cheetah. Also, the mysteries of animal intelligence are revealed as we take a look at Dolphins and Orangutans.