Fatal Infestations
Сезон 1, серия 3: The CDC, the U.S. Army and a Bronx Zoo veterinarian join forces to identify the disease that is rapidly filling the city's emergency rooms and curiously killing 17,000 crows and zoo birds in NYC. Then, an unidentified virus tears through the Southwest.