Fatal Obsession
시즌 1, 에피소드 5: Rebecca Schaeffer moves from quaint Eugene, Oregon to become a Hollywood actress, and soon has a starring role in a hit sitcom. But Rebecca will soon learn that fame has a dark side more terrifying than she ever could have imagined.