Fate's Journey
S1, E5: Vox Machina journeys to Whitestone to confront the Briarwoods and help Percy reclaim his family home. As they travel, Scanlan studies Delilah Briarwood’s mysterious spell book to uncover clues. But the team’s first road trip is interrupted when the Briarwoods send horrific monsters to retrieve their missing book.