Сезон 4, серия 1: In the season 4 premiere, Ed has been attacked, and Danny and Delinda realize--on her wedding day-- they have deeper feelings for each other than either of them wanted to admit, and Delinda has to confess this to her fiance. Sam is off to Hawaii.