Faux Florals
S1, E2: Joanna tries to take back her lie but is tested by the attention she gets from being sick. Meanwhile, SVN celebrates Jackie’s 30th anniversary at the network and Patricia doesn’t want Jackie to tell the truth about her personal life on air.