Favorite Vision Miguel Matchmaker
S2, E18: Greg becomes frazzled when Lark rebuffs him and only wants to be held by Jen. Also, Heather refuses to get the reading glasses she desperately needs; Colleen introduces Matt to her eccentric father so he can get his blessing for their upcoming nuptials; and when Cousin Mikey (Greg Grunberg) goes through a tough breakup, Joan tries to set him up on a date.