Favourites
S1, E4: Errol's paternal grandmother, Joan, is hosting a family luncheon and Sam ropes Andy into coming along for moral support. Unfortunately it's just as Errol's "cool uncle" Rex arrives home on holiday and Andy embarks on a competition to win Errol's sole affections. Meanwhile, Sam and Ben hit a snag in their custody battle and Andy doesn't know how to deal with Joan.