Fear in Freefall
S3, E6: Skydiving in Costa Rica goes horribly wrong for Will when freak weather hurls his plane into the sea. He is left for 24 hours in shark infested waters. Sunburn dehydrates him and brings paranoid delusions, but it's the endless night that horrifies him.