Married with Secrets Fear the Ether Man
S1, E5: A serial rapist known as the Ether Man lurks in the shadows of Albuquerque, New Mexico. Victims can't identify the masked attacker and worse still, it looks like he's expanding his hunting grounds. Can anyone stop him before it's too late?