시즌 1, 에피소드 5: A family's tragic loss. A dramatic day in the life of a protestor. "Fear" explores how modern policing, surveillance, and the criminalization of Black Americans draw roots from the slavery era fear of Black rebellion and the centuries-long quest for freedom.