시즌 7, 에피소드 7: Steve declares war by trying to find a date for himself just to make Clare jealous when she starts dating another guy, named Dick Harris, whom he can't stand. Meanwhile, Donna's new fireman boyfriend, Cliff Yeager, who saved her life during the brushfire, assists her at her sorority's Halloween Haunted House bash.