Feast of St. Francis
Сезон 1, серия 4: After Pastor Deb asks for an impromptu meeting, Joel prepares for the worst, and promptly breaks out in a vicious neck rash. With money tight, Sam gets creative in sourcing a solution for the upcoming corn harvest, and later, confronts Rick.