Feast or Famine
S3, E9: Nothing comes easy securing food in Alaska. Johnny Rolfe must protect his meat from hungry predators nearby. Alex Javor is on a mission to expand his resources. The Rowlands must preserve their main food supply before the temperatures rise and Chris and Jessi Morse risk it all to secure a new lifeline of meat to outlast the remaining weeks of winter.