Feathered and Fried
S13, E8: Worst Cooks in America's Anne Burrell and resident Chopped judge Marc Murphy are ready to take Bobby Flay's crown. It's the king of fried food versus the king of brunch as Chef Thomas Boemer takes on Chef Darnell Ferguson.