Feathers or Steel
S1, E4: Detective Meyer and Agent Clements go on the hunt for a child kidnapper whose MO is eerily similar to Adam's abductor. Meanwhile, Bridey continues to infiltrate the Warren family, searching for intel on Adam, but arouses Willa's suspicions when she is caught prowling around the house uninvited.