S1, E2: Doudanuki Masakuni and Tsurumaru Kuninaga have manifested. Yamatonokami Yasusada and Kashuu Kiyomitsu are showing the two of them around the citadel. Meanwhile, Heshikiri Hasebe, Souza Samonji and Yagen Toushirou, three swords with ties to Oda Nobunaga are given dispatch orders to Honnouji.