Fee Fi Fo Shoe / Little Gold Riding Hood
Сезон 1, серия 4: Goldie and Bear help the Old Woman who lives in a shoe find a new home. While going to Granny's, Goldie and Bear must keep Little Red's cape clean and outwit the Big Bad Wolf.