Feed the Beast-Mode
S2, E3: Sick of the ridicule on social media, Heavy D decides to finally finish the "Fail of the Year" UTV. And the gridiron comes to the garage when NFL legend Marshawn Lynch asks the guys to build him a Beastmode UTV.