Feelings are not meat substitutes
시즌 4, 에피소드 4: As the air gets thinner and thinner, everyone is pulling out all the stops. Both the contestants and Bully rely on help from the outside. National and international stars get involved, leaving everyone stunned. No one, absolutely no one had expected this!