Felicia
S1, E5: Simone and Carter get trapped in the tropics while hunting down a suspect on the run; Simone's unexpected meet-cute with Dina throws a wrench into Cutty's love life; Elena's high-end fashion splurge cracks open an unsolved murder mystery.