Feng Shui Master Lin Fen Fen
Сезон 1, серия 4: Mangetsu experiences her second GRANBELM. As the battle grows more intense with all the girls' emotions running high, Mangetsu and Shingetsu struggle against Nene's ARMANOX, JI GUAN LONG. But all along, another mech is approaching them...