Fentanyl
S1, E2: Fentanyl has turbocharged the deadliest drug crisis in American history. But less understood is how the drug has utterly transformed the black market. Mariana goes in search of the new bosses, new routes, new risks and the American communities paying the price for fentanyl’s next wave.