Ferocity: Twin Battle!
S1, E4: The Ultimaguil forces find themselves fighting an uphill battle against Twin-Tails, and Dragguildy himself decides to attack in person. Tailred and Tailblue step forward to stop him, but Dragguildy reveals a secret that could change everything!