Gargantia on the Verdurous Planet Festival
S1, E6: When Gargantia intersects with a Milky Way, it means there'll be a fishing bonanza, which also leads to a big festival. Ledo finally gets his chance to catch fish underwater in a Yunboro, but he's unprepared for the job. But during the festival, Pinion and Bellows, both of whom want to partner up with him for salvage work, approach Ledo. Meanwhile, Chamber is on a solo fishing mission of his own, but the giant Machine Caliber ends up causing even more trouble.