Fifty-One Percent
Сезон 1, серия 6: After a stellar performance, quarterback Brandon Peters is the talk of the town, but Coach Harbaugh remains uncertain as to which quarterback will get the start against Minnesota. Meanwhile, injured QB Wilton Speight is anxious to complete rehab for his spine injury and return to the team.