iZombie Fifty Shades of Grey Matter
S2, E11: Things become interesting for Liv when she and Clive investigate the murder of a young librarian who was secretly a writer of erotic fiction. Meanwhile, things heat up between Blaine and someone quite unexpected, and Major is hit with an unforeseen snag in his plan.