Fight Night
S4, E8: Axe helps Rebecca with a business venture. Chuck faces off with US Attorney General Jeffcoat. Taylor ignites a public battle with Axe. Wendy suffers a blow that could jeopardize her career. Axe Capital and Taylor Mason Capital compete in an unlikely arena.