Сезон 1, серия 3: In 2013, elite Kayaker Gerd Serrasolses was on a mission in Chiapas, Mexico, when he almost drowned in an unexpected eddy vortex. After surviving 3 ½ minutes underwater and being revived by his teammates, Gerd shares how the accident continues to shape his approach to balancing risks as a new father and World Champion.