Grey's Anatomy Fight the Power
S17, E5: Bailey panics as she hears there has been a surge of COVID-19 cases, knowing she has loved ones in an assisted living facility; Jackson and Richard team up against Catherine; Teddy continues to try to mend her frayed relationships.