S1, E2: At the Pokémon Center in Lavender Town, Red overhears talk of a ghost appearing in the Pokémon Tower and decides to investigate. Before doing so, he is advised to visit the Pokémon House. Here, he learns of a baby Cubone’s ordeal at the hands of an evil organization known as Team Rocket. Who are these villains, and what is behind the haunting at the Pokémon Tower?