S1, E9: NEXT targets Congresswoman Beatty again when Agent Shea Salazar seeks her help to stop it. Shea discovers a leak within her team, as Gina encounters trouble while trying to code the virus into an NSA server. Meanwhile, NEXT taunts LeBlanc with a new tactic relating to his illness and Shea and LeBlanc devise one last dangerous ploy to destroy NEXT and save their lives, their families and the world. Part 1.