Find A Way
S1, E8: Elena's bombshell reveal to Pearl threatens to forever damage Pearl's relationship with her mother. Moody feels betrayed when he discovers Trip and Pearl's secret. And the jury's divisive verdict triggers a series of catastrophic events, which leads three of our characters to leave Shaker Heights for good.