Finding Cheryl / The Trio
S1, E5: Finding Cheryl- Phillip and D.D. explore a complicated office building looking for permission to jam at the bandshell. The Trio- D.D. and Phillip work through the stages of grief as they try to convince a new friend to stay in town.