Finding Fizbo
Сезон 8, серия 15: Cam is enraged when he receives an online video showing someone has been desecrating his beloved Fizbo costume, which sets him on a quest to restore Fizbo’s good name. Meanwhile, Phil is in for quite the surprise when he finally meets his new soon-to-be step-brother at Frank’s bachelor party. Finally, Manny’s newest play hits a little too close to home for Gloria, Claire and Haley when he enlists them to do a read through before he submits it to a young playwright festival.