Finding Sigmund
S1, E2: Still separated by circumstance, Sigmund and the kids set out to find one another and continue their friendship. But between Sigmund's overprotective family and Captain Barnabus, who’s still determined to prove sea monsters are real, will they ever manage to safely reunite?