Finding Your Purpose and Mission with Dannion Brinkley
Сезон 1, серия 5: Realize the untapped power of connecting consciousness on both sides of the veil. Brinkley shares his experiences to help remind individuals we are all capable of inner strength and creating peace, and find unity in our shared experiences.