Fire and Rain
S5, E11: Juliette helps Maddie navigate the wave of attention she receives after her performance at the CMT Music Awards. Zach demands the masters from Rayna and Deacon’s unfinished album. Scarlett has second thoughts about going back on tour with Gunnar.