S7, E2: Effy (Kaya Scodelario) has a dead end job as a receptionist for a leading London Hedge Fund. But as she stumbles across crucial financial information relating to a troubled deal and embarks on an affair with her wealthy boss, she finds out that she has bitten off more than she can chew. Her flatmate Naomi (Lily Loveless) tries to stop Effy from ruining her life, but Effy cannot be reached; until tragedy strikes.