Fire in the Sky
S1, E4: A mysterious light appears in the Siberian night sky and seems to alter the intimate relationships that the contestants are beginning to form. At the same time, Sam offers Daniel advice on his love life; Natalie sends mixed emotions to Anne-Marie; Carolina reveals some big news to Johnny; and Neeko tries to take control of his fellow players.