Fire Storm
S3, E4: When a massive fire breaks out, forcing everyone to flee, Sam and Lucas lead the group's fight for survival. Gavin is kidnapped by a woman with a surprising connection to his old life and she just may hold the answers about Eve that he's been looking for.