Metal Cardbot Fire Truck With a Phobia
S1, E5: An incident occurs where a fire truck travels around extinguishing all the fires. As people starts to suffer, Jun lures the fire truck to the school and summons Metal Cardbot with Metal Breath to stop Phoenix Fire.