Fired Up
S3, E19: Jess hires, then must immediately fire Coach as her school’s new volleyball coach. Meanwhile, Schmidt gets sued and enlists Nick and a procedural television-loving Winston to represent him at the deposition. Also, Cece catches the eye of a much younger man.