Impossible Engineering Firefighting Sky Giant
S10, E5: The Global Supertanker is the largest firefighting aircraft in the world and equipped to reach the biggest blazes anywhere; expert engineers reveal how this game-changing machine is a vital tool for supporting heroic firefighters on the ground.