S1, E17: A moment of weakness with his uncomfortably enthusiastic neighbors leads Chris (Will Arnett) to agree to host a joint first birthday party for Amy, and Reagan (Christina Applegate) to accuse him of being a pushover. Ava (Maya Rudolph) takes it upon herself to take the birthday party to the next level, while Nancy (guest star Molly Shannon) sees this as an opportunity to look for a man. Jennifer Hall also stars.