The Sommerdahl Murders First Contact, Part II
S1, E4: Dan and Flemming create a false identity for Marianne, who will pretend to be another lottery winner to lure the con man out of hiding with the promise of a new mark. Meanwhile, Dan and Marianne try to sort through the status of their marriage as the birthday of their daughter, Laura, approaches.