First Contract Between Servant and Master
Сезон 1, серия 2: As daughter of the former demon lord, Mio's foster parents were slain by powerful demons after her life. Still seeking to slay her, Basara reveals himself as a member of the hero clan--an enemy of the demons--and vows to protect Mio as a member of his family.