First Date, Second Thoughts
S5, E3: Ella longs to meet her Asian prince, Johnny, in person. Gino and Jasmine have a fiery first date. Kim hopes for some romance with Usman. Memphis arrives in Tunisia. Caleb and Alina finally meet. Mike arrives in Colombia, but Ximena may be a no-show.