First Date
S1, E1: Meet the Smiths, John and Jane! Strangers who have given up their identities to be paired off by a secretive organization, both in espionage and in marriage. Two peas stuck in one pod. Come along as they run, jump, and adventure, making friends and making memories. But watch out, there's something amiss for this very first mission. It's John and Jane's: FIRST DATE! Good luck, John and Jane!