First Days, Last Day
S4, E8: On Nic’s first day back at Chastain, the man who attacked her is admitted to the ER, causing her to confront her trauma head-on. Cain, now in recovery, is self-conscious of his physical state and sets his eye on taking down Mina. Meanwhile, new intern Leela, both struggles and shines throughout her first day, causing Devon and Conrad to wonder if something bigger is going on.